You're amazing just because you are

Det har varit en lång, skön helg som började med en underbar överraskning och ett bråk om lite för mycket sand i byxorna. Det blev första pizzan på väldigt länge och en film som vi redan har sett tillsammans. Det blev två alldeles för långa sovmornar och jag skyller allt på honom som sov bredvid mig :)
det var jobb på fredagen för oss båda, sen lagades phad thai hemma till mamma och pappa. Vi såg en film om en knasig fredag och kvällen avslutades med Jackass 2 som bara innehöll idiotiska idéer och läskiga, äckliga förbaskade ormar. Sen fick jag somna i hans armar.
Lördagen gjorde vi våfflor till frukost som var underbart gott. På kvällen blev det fest med Mlijii vid min sida. Festen var trevlig men väääldigt tråkig. jag var nöjd när jag fick somna med min keareste på natten.
Dagen idag fick vi slava vid lekstugan och måla om o ha oss, mamma bjöd på årets första raberpaj och målandet tog alldeles för lång tid. Sen övningskörde jag så att han fick hämta sin cykel sen åkte vi o lämnade honom. Ikväll ska jag sova ensam.


Han har varit hemma i sexton dagar ♥
Oscar du är allt :}

Kommentarer
Postat av: A.

Åh, det låter så himla fint. Ditt liv alltså.



Svar: Jag tror och hoppas att jag kommer att göra det. Annars är det en plats bara för mig och en till. Jag tror det skulle räcka himla bra det också. Inget slår en bästa vän.



Postat av: A.

Svar: Jag blir så rörd av dina ord. Jag önskar att du förstod hur mycket det betyder för mig. Åh, jag tycker att du är en så himla fin läsare!



Jag är så väldigt tacksam för min fina vän, jag försöker vara en lika fin vän tillbaka. Även om det är svårt och man gör fel ibland.



Kram.

Postat av: A.

Svar: Det är så sant det du skriver! Jag hoppas att det kommer finnas någon för mig med.



Och tack, det betyder! Kramar.

Postat av: A.

Svar: Tack, tack, tack! Det betyder så mycket ska du veta!

Postat av: A.

Svar: Åh, tack så hemskt mycket! Det betyder allt för mig att veta att mina texter berör någon annan än mig. Att orden faktiskt lever. Tack för att du läser!

Kram!

Postat av: A.

Svar: Jag tror inte på att tvinga fram något. Jag skriver i perioder, ibland mest hela tiden och ibland inte alls. Säkert är det så för dig också. Det kommer!



Tack för att du tycker så mycket fint om det jag skriver!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0