everybody talk in words

måndag

gick till 12 idag då dansen var inställd, alla blev lika besvikna! istället blev det stan med Therese.., det e nämligen så att vi aldrig slutar samtidigt annars.. Lunch på Espresso House o sen en runda på stan.., men dock så laddar vi just nu inför shopping i Göteborg som kommer att gå av stapeln måndag vecka 15 . Wihoo! :D

sen träffade jag Elsa o beställde tid för ansiktbehandling :), sen dags för fika med henne, sen hem i solskenet..
Solen gör att man sätter på sig mindre kläder, vilket i sin tur gör att man antagligen kommer att bli sjuk..

Ikväll har jag spenderat tid me Elsa, läst kemi (eftersom det är bättre att lägga tid på det nu istället för när jag har bättre saker för mig), samt samtalat med en mkt saknad Emma <3

förövrigt har jag skallebank till 100 o snart så tror jag att det är dags att krypa till säng med kemiboken närmast hjärtat.., herregud, ska det bli kemist av mig ändå?;O
 PÖSSPÅREJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0