can you imagine when this race is won?

hejhejhejsan!

måndag.., igen. Helgen har varit fullspäckad då det inte har funnits tid till datorn, goodiewoodie!
här en snabb sammanfattning av de senaste dagarna!

Fredag: Det var skridsko dags med klassen på morgonen.., en del ostadiga fötter och ännu fler som ramlade på den alltför hala och hårda isen. Jag själv då (stolt som en tupp) ramlade inte en enda gång ;]



Kattis på hal is

Sara, Josse o Andréa, skräckblandad förtjusning ;)

stor del av en mkt bra klass på sliriga fötter :) <3

På fredagskvällen hade Rasmus bestämt sig för att ha en klassfest och den blev mer än galen!
skandaler, snack, dans, skratt! mycket som hände innanför de väggarna vill nog vissa ska stanna där ;)
NV1B, vi är alltför bra! <3

dans

en gruppkram?

Erik kan :) .. men inte riktigt den kvällen ;P

Josefine, Andréa o Estelle i en mkt snygg pose ;D
Tacktack för denna kväll!

Lördag:
Vaknade hos Therese, självklart var vi båda pigga o glada (not!) o for iväg till simhallen i högsta fart för att jobba, elr jaah, therese jobba, jag snaskade o läste Twilight (tänk att denna bok är lika bra femte gången som första)
sen åkte jag hem och gick o la mig!! jag förtjänade det! dock ringde Oscar o väckte mig, inte för att jag klagade det allra minsta. snart så e du hemma igen <3
därefter.., så somnade jag igen, haha!
Söndag: lååång promenix.. övningskörning, det gick förbannat grant, sen jobb!
Måndag: skola ofc, iväg o rida, härligt!

Här har vi honom, Eldur! en lite lat, lurvig isis, dock väldigt härlig!


Puss på er människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0