i'm the one who is lonely without you

godkväll
detta inlägg kommer antagligen få avsluta min kväll, dock ska jag också ta en dusch


något är fel, jag är ständigt trött.., inte bara på mornarna utan the whole day. Att jag är trött på mornarna när jag inte har fått sova tillräckligt är egentligen inget konstigt..
men dock så hjälpte det mig att Wanja på spanskan var sjuk, TACK! lektionen var inställd o jag kunde gå hem o lägga mig på soffan, med en filt o godis i högsta hugg! o nej, jag köpte aldrig godis! elsa sa jag skulle ta ;]
nu har jag iaf försökt lite på matten, dock så kopplar det inte riktigt...;/ det blir antagligen plugg i helgen..

alltså var det ytterligare en dålig dag.., skallebanken är på max o nu ska jag som sagt ta en dusch o sen krypa till sängs helt ensam som så många andra nätter nu på lite mer än tio veckor...

imorn så blir det hem till Jonas o hans islandshästar :)
sen ska jag också få träffa den omtalade Kim (elsas barnbarn)som är på besök hemma från england.



hemligheten med framgång är att göra vanliga saker ovanligt bra
vad hjälper mot ständig huvudvärk? vatten?, sömn?, tabletter?, frisk luft? Kärlek

goodnight people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0