your voice is all i hear somehow

ikväll sitter jag o stirrar mig blind på saker som egentligen inte finns, stoppar röda färgämnen i munnen och önskar mig framåt i tiden. jag får ingenting utav det, förutom lite mer ångest. ibland är det verkligen tufft att tänka för mycket och att vara tjej för den delen med..

Jag borde skicka sms till ett annat land, jag håller nog på egentligen. Jag vill egentligen inte gå o lägga mig utan att fått höra hans röst. ibland är jag hopplös.


förresten så har hela dagen varit som en enda sol, nu är det mörkt och det är hela 10 grader fortfarande. jag har hängt ut mina sängkläder och städat mitt rum. nu är sängen nybäddad med lakan som luktar rök, sol och gräs. jag och pappa eldade det torra gräset innan. Ibland är man lycklig utan någon anledning alls.
sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0