make that dream true

godkväll :]

ikväll blev det så att jag sitter hemma ensam i mjukisbyssor, bikiniöverdel o en gammal tröja jag hittade i garderoben.
när jag nu tittar lite sådär på "Berg flyttar in" när hon e hemma hos Pernilla Walhgren så slår det mig att jag vill ha en walk in - closet, precis som alla andra tjejer i min ålder.., efter det så kommer jag faktiskt på att jag även vill ha väldigt mycket pengar så att jag kan fylla den med kläder ;) man e allt hagalen!

förövrigt känner jag av träningsvärken jag kommer vakna med imorn, fys-test på idrotten sen träna jag lite här hemma med innan:)

denna natten som snart kommer ska jag sova ensam, de andra kommer hem sent. efter denna natten så ska jag bara sova ensam i tretton nätter till . jag har sovit ensam i åttiofem nätter nu .

jag sitter och stirrar mig blind på bilder där han ser lycklig ut

'this is just like when
you miss someone
so much that you just
want to pick them from
you dreams and hug
them for real'

godnatt så väldigt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0