don't mess with the flow

Hejhejhallo!
gårdagen blev sådan att jag o Therese for iväg till Göteborg, för vi ville iväg, vi ville shoppa, shoppa i en större stad än Halmstad eftersom vi känner Halmstads affärer utan och innan. Vi brände pengar, gjorde fynd, skrattade hysteriskt och köpte skor!, som antagligen var dagens viktigaste sak! Vi kom i alla fall hem med trötta ben o fötter, men också väldigt nöjda och glada!! Det här måste göras om.., men för tillfället så är vi redo för sommaren nuuuuuuuu .

Kvällen och natten spenderades i Halmstad hos Elsa, hon är alltför snäll. Hon kommenterade varenda plagg jag glatt visade upp för henne. Därefter åt vi framför tvn då hon hade köpt jordgubbar som serverades med glass :)
Morgonen därpå så hade hon gjort gröt till mig, precis som jag bad henne om!:) Alldeles för tidigt gick jag iaf till sjukgymnasten sen hem med bussen! Kemin har varit mitt sällskap i eftermiddag. Och nu efter pappas köttfärssås med alla kryddskåpets kryddor ska jag med Elin på Friskis&svettis, trevligt! Ella ligger i min säng, (får hon ligga i min säng?), medans Algot har gömt sig och ligger nu och sover i min weekendväska, dessa djur!


tiodagarkvarsenkärlek
tänk att jag kan räkna dagarna på fingrarna nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0