party like rockstars


den här bilden gör mig sjukt glad! glädjen har egentligen ingenting med bilden att göra men den kvällen var bara såååå bra! Jeppes fest på Karsefors, jag o Johanna band cyklarna vid Ica uppe i Ysby, jag hade fått i mig bara liite för mkt, träffade alla gamla vänner, kollade mobilen varannan minut efter sms från the special one, jag skrattade heeela den kvällen, när natten blev morgon somnade jag o Johannis i min sjukt sköna säng.. Den kvällen var the one and only!
Den 2 maj är det fasiken dags igen! Fete fest á la Jesper, David o Kajan. jag kommer ha Mlijii som släptåg, m.fl förhoppningsvis?:) Den kvällen kan inte bli misslyckad!


Kommentarer
Postat av: johannis<3

karsefors!<3

fy fan vilken cykeltur de va, knäred-ysby ;)

alltid lika roligt med dig sötis<3

lite för längesen nu va? :O

miss u<3

2009-04-07 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0