once in a lifetime

Oscar kom hem och helgen vara allt för underbar i hans sällskap ♥
dock så är helger alldeles för korta, nu e det prov dags tre veckor framåt..
men älsklingen kom till mig igår, gick ner en runda i stan, gjorde fruksallad o sen stanna han bredvid mig hela natten .

Oscar, det finns inte ord som kan beskriva dig tillräckligt ♥

Sweeter Love by Andrew Jalali.

förresten tror jag att denna blogg mer eller mindre kommer att dö ut. Jag har för tillfället alldeles för mycket i skolan, o min fria tid är betydligt mer värdefull nu än vad den har varit i mer eller mindre sex månader bakåt...


Puss&KramSkumbanan∞
Eriika~*

Kommentarer
Postat av: A.

Din Oscar verkar himla fin, du också!



Svar: Åh tack, din kommentar betyder så mycket. Och jag ska försöka tro på att jag förtjänar kärlek, för innerst inne vill jag ju. Kramar!

Postat av: A.

Svar: Så fint av dig att kunna glädjas åt någon annan sådär. Det betyder så himla mycket för mig. Du är sån fin läsare och jag tror du är en underbar person.

Postat av: A.

Svar: Tack fina du, jag har berättat lite för honom nu. Lite som är jättemycket för mig. Jag tror han förstår, om än lite. Jag vet inte om det räcker men jag hoppas att det är något. En början.

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0