i think that the ground should stop twist if you were here beside me

bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääh!
min hals är inte som den borde vara!

hejhej :) egentligen är jag faktiskt glad ;) solen lyser och det är varmt! skolan har slutat, jag ska till sjukgymnasten (tråkigt) sen hem, köpa med mig glass o sätta mig i solen o njuta, sen ska jag sova på soffan, äta, sen förhoppningsvis en promenad med Rasmus o Kattis, nicenice!
dock så funkar inte cpdatorn min, vilket är tradigt som helvete! tror det är mitt egna fel att den har sabbat, men som tur är så har min kära pappa satt en drummelförsäkring på den, bara för att jag skulle ha den xD

yäjyäj, nu ropar solen på mig!
Byebye!

förresten!, om 20 veckor så befinner jag mig i Grekland, Korfu :) Wiiiiiiie!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0