Höstdepp

heej alla!,någon mer som är lika deprimerande trött på höst väder som jag?
 
men min skoldag var trots allt toppen, jag gillar att vara i skolan :)
yngre människor skulle väl säga att  jag e helt bakom flötet?!, medans äldre nog mera skulle tänka, "va bra, att hon trivs o har det bra på skolan!" hur tänker du? ;)
men jag menar, när jag kommer hem gör jag ju ändå ingenting, om jag inte e nere i stan vill säga.., annars sätter jag mig me läxorna och saknar, höstdepp borde strängt förbjudas!


något nytt för mig har dykt upp i dagarna, Andrea har helt förskräckt informerat hela klassen att vi alla kommer att dö den 21 december 2012, då jorden kommer att gå under.. Kolla mer på denna länk;
http://www.youtube.com/watch?v=11iCmzGnOI8

Jag själv vet inte riktigt vad jag ska tro, men lättpåverkad som jag är;), så kan jag inte låta bli att få lite panik, tänk så otroligt mycket saker jag vill göra i mitt liv!, ska jag hinna med allt de på 4 år?!, tänk vilken panik det kommer att bli på jorden, vilken kaos! men som en kär vän jämnt sa förut, "Man ska inte tänka så mycket!" .... men jag måste erkänna att jag inte kan låta bli..

men nu ska jag bädda ner mig i min sköna säng o läsa min svenska bok, sen sova sååå gott:)
så godnatt med dig min vän♥
Abrazo Eriika

Kommentarer
Postat av: Lina

http://www.profetiskt.eu/domedag.htm

Det har ju funits sen del domedagsteorier genom tiderna. Så jag tycker inte du ska tännka på det. 06-06-06 är ett exempel. Andra trodde 2000-01-01.

Skit samma det blir som det blir.

Puss

2008-11-05 @ 21:27:38
URL: http://nononeknows.blogg.se/
Postat av: johannis<3

jo du med tanke på hur du var sist du skrämde ihjäl mig med att "jorden skulle gå under" så kan ja tänka mig hur du e nu... men vi överlevde då så vrf skulle vi inte överleva de me? :P

pusss<3

2008-11-06 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0