lördag kväll

malin har precis återvänt hemåt, efter en myskväll me tacopaj o massa snack o skratt ♥
 nu har jag själv verkligen ansträngt mig o fixat bloggen, what do you think? ;D
Erika&Malin, vi va bra fina vännen
nu e de bara film, me både ella o alma, mys:)
mamma e o jobbar o pappa slirar runt på beskrunda ..-.-

som sagt så e de film på gång, we were soldiers :) bra bra braaa!, samt en del funderingar  på allt&ingenting, samtidigt som jag funderar på att dricka några liter vatten innan jag går till sängs!
jag vill ingenting, absolut ingenting..
För övrigt så vill jag tacka Andréa o Lina för väääldigt tålmodig hjälp me bloggen, guld värda!♥
xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0