dagens jäkla lärdom

1. Jag och Therese fick den förbannade äran att ta hand om 3 nior som möjligvis ska välja da Vinci till nästa år. Alltså skulle vi vara trevliga o snälla o absolut inte lämna de i sticket. Vilket var rätt svårt efter ett tag, de e svårt att tvinga fram snällhet  o trevlighet när man har sovit dåligt, har ont i ryggen o samtidgt ska man koncentrera sig på lektionerna. De e inte riktigt min grej.. o sen för det andra hade man inte något speciellt att prata om eftersom vi inte hade något gemensamt. så summan av kardemumman är att nior är mkt yngre än ettor!

2. Kiropraktorn=benknäckare. De e ett jäklans bra hittepå! känna att allt blir som de ska va igen o att rörligheten ökade på en gång, HÄRLIGT! ...en nackdel e att jag har skallebank till tusen!

3. ensam hemma sent har både för - och nackdelar, jag kan de alla utantill!:)

that´s it! man blir mer o mer clever desto längre tid de går!


imorn e de fredag o jag längtar något så otroligt mycket!♥
Pusspusspussss!
E~*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0